FAQ – Ofte stilte spørsmål

Betaling og kjøp av lisenser

Fakturaavtale settes opp mellom Timerabbit og kunden, da for en periode på 12 mnd. Bestill antallet lisenser du trenger via din konto i Timerabbit.

Kjøpte lisenser refunderes ikke.

Se også vår hjelpseksjon for informasjon om lisenser og betaling.

Abonnement fornyes automatisk, men du kan avslutte ditt kundeforhold ved å deaktivere din konto eller ta kontakt med kundeservice. Du finner muligheten for deaktivering under «Valg – Abonnement -Deaktiver».

Roller

I Timerabbit er det satt opp to ulike roller: Bruker og Administrator.

En Administrator har flere muligheter til å bl.a. redigere og godkjenne timer, slå av og på funksjoner for timeregistrering, kjøpe lisenser, opprette nye brukere m.m.

Merk: Selv om en administrator ikke fører timer på sin egen bruker, så må vedkommende ha en aktiv lisens.

Priser

Hos Timerabbit betaler du kun en lav pris for alle funksjoner (gjelder ikke Avvik). Vi har ingen oppstartsavgift. Bruk vår priskalkulator og beregn kostnadene for din bedrift.

Opplæringsvideoer

Vi har laget noen korte videoer som viser hvordan du bruker de vanligste funksjonene i Timerabbit. Du finner disse videoene også i hjelp-seksjonen under de respektive kategorier, og på vår Youtube-kanal.

Endt prøveperiode

Når prøveperioden går ut vil det automatisk bli opprettet et abonnement hvor bedriften blir fakturert for 12 mnd beregnet på det antall brukere du har lagt inn i systemet. Dine registrerte opplysninger og data er lagret og du kan fortsette bruken som før.

Hvis du ikke ønsker å fortsette med Timerabbit etter prøveperioden må du velge dette inne på din konto i Timerabbit. Du går inn på «Valg – Abonnement» og følger lenken for å deaktivere automatisk abonnement. Tilgangen til kontoen vil stenges og alle førte timer og annen informasjon er ikke tilgjengelig frem til du kjøper lisens.

Når en ansatt slutter

Du kan deaktivere brukere. Brukeren vil da ikke kunne registrere timer o.l., men data som er knyttet til brukeren (timeliste m.m.) blir ikke slettet, og du kan fortsatt hente ut rapporter.

Personen kan knyttes til firmaet igjen ved en senere anledning.

Når brukere blir deaktivert, vil det bli en lisens tilgjengelig for evt nye brukere.

Har registrert ny bruker, men ikke fått tilsendt passord.

Hvis du ikke har mottatt passord på e-post, så sjekk mappene for søppelpost. Hvis telefonnummer blir registrert ved opprettelse av bruker blir passord også tilsendt på sms. Ta kontakt med kundeservice hvis problemet vedvarer.